Na Uniwersytecie Zielonogórskim już teraz rozmawia się o przyszłorocznej promocji. Jak za każdym razem, także i teraz najbardziej pomocne będą ankiety wypełniane przez kandydatów na studia.
- Czekamy w tej chwili na wyniki ankiet. W ubiegłym roku
wypełniło ją ponad 1,1 tys. kandydatów - mówi Ewa Sapeńko, rzecznik
Uniwersytetu Zielonogórskiego. - Zobaczymy jak w tym roku wypadnie „Młodzieżowy
Uniwersytet Zielonogórski”, chociaż myślę, że to bardzo dobra formuła i mogę
wstępnie zadeklarować, że
z niej nie zrezygnujemy – dodaje rzecznik uczelni.
Poza Młodzieżowym Uniwersytetem Zielonogórskim wypełniający
ankietę oceniają też inne formy promocji uczelni. Jak twierdzi szefowa biura
promocji kandydaci najbardziej zwracają uwagę na internetową stronę uczelni i
to właśnie w promocję internetową zainwestuje w przyszłości UZ. Pomimo tego
zielonogórska Alma Mater nie zamierza rezygnować z bezpośredniego kontaktu
z
uczniami szkół ponadgimnazjalnych.
- Taka promocja jest dość kosztowna. Transport czy wykłady nie kosztują paru złotych. Myślę jednak, że jest to ciekawa forma kontaktu z kandydatami, z której nie warto rezygnować – przekonuje Ewa Sapeńko.
źródło: uzetka.pl